Recent discutam pe Forum despre scopul pentru care creezi un site sau un blog, despre monetizare si despre rata de conversie, adica raportul dintre numarul de vizitatori si cel al celor ce interactioneaza cu siteul sau blogul tau. Interactiunea poate fi inclusiv sub forma de comentarii, distribuire pe FaceBook, postarea unui link catre articolul tau sau mai interesant, vanzarea de produse, bani in AdSense sau vanzarile prin programe de afiliere.

Forum SEO pentru incepatori – cum crestem rata de conversie pe un site sau blog

NichitaDesi sunt gata sa-l contrazic pe Nichita, care nu intelegea de ce sa ai un site sau blog daca nu-l monetizezi – este destul de simplu, pentru ca vrei sa comunici cu o anumita categorie de persoane, de exemplu, chiar daca asta implica sa zicem o munca din partea ta si evident niste costuri ( daca nu folosesti platforme gratuite ) – recunosc ca este mai eficient sa ai un site si sa mai si castigi ceva bani ( iarasi revin asupra ideii ca nu sunt banii singura valoare de care te poti bucura in viata ).

Pentru cei familiarizati cu AdSense cred ca acel RPM va indica care este rata de conversie, el semnificand cat ati fi castigat daca ati fi avut 1000 de vizitatori ( afisari ) care vor face Click pe reclamele Google la valoarea la care ele s-au inregistrat. Deci este un calcul post factum, orientativ pentru cei ce folosesc sistemul lor de monetizare.

Cum crestem rata de conversie? Multi bloggeri au inteles deja ca majoritatea cititorilor sunt “analfabeti” in ceea ce priveste internetul, deci trebuie sa-i ghidam si sa-i convingem sa faca Click exact acolo unde vrem noi. De mult nu se mai folosesc link-uri pentru afiliere ci butoane sau bannere “Call to action“, care sa-l determine pe cel interesat sa actioneze exact cum vrem noi. O supun din experienta, am un site de rezervari bilete online, la transport auto, ei bine – le spui mura in gura ce au de facut, ei oricum fac invers si trag concluzia – NU MERGE! Deci incercati sa folositi cateva zeci de metode de a va determina cititorii sa actineze, analizati si vedeti care este cel mai eficent. Cat ar trebui sa fie o rata de conversie buna? Eu zic ca peste 30%, raportat la traficul organic!

Bloguri profitabile


http://clubseo.info/wp-content/uploads/2016/01/Promovarea-online.jpghttp://clubseo.info/wp-content/uploads/2016/01/Promovarea-online-150x150.jpgSeoWebForumBlog,Magazine,Monetizare,Site
Recent discutam pe Forum despre scopul pentru care creezi un site sau un blog, despre monetizare si despre rata de conversie, adica raportul dintre numarul de vizitatori si cel al celor ce interactioneaza cu siteul sau blogul tau. Interactiunea poate fi inclusiv sub forma de comentarii, distribuire pe FaceBook,...